logo

Αρκετοί πλέον κατασκευαστές αυτοκινήτων τοποθετούν ένα σύστημα ψεκασμού πρόσθετου υγρού το οποίο ψεκάζει δοσομετρικά μέσα στη δεξαμενή καυσίμου τόση ποσότητα ειδικού χημικού υγρού όση αναλογεί σε κάθε πλήρωση καυσίμου. Σκοπός αυτού του χημικού είναι να μειώσει τον χρόνο της αναγέννησης κατεβάζοντας τη θερμοκρασία ανάφλεξης της αιθάλης στο DPF.

Το χημικό αυτό υπάρχει σε ξεχωριστό δοχείο κοντά στη δεξαμενή καυσίμου και χρειάζεται γέμισμα κάθε 120.000 km περίπου.
Το γέμισμα με το ειδικό χημικό υγρό της JLM DPF Refill Fluid γίνεται από εξειδικευμένα συνεργεία με τεχνογνωσία και με τη χρήση κατάλληλων εργαλείων και διαγνωστικών συσκευών.
Όταν δεν είναι προεγκατεστημένο ένα τέτοιο σύστημα στο όχημα τότε μπορούμε να χρησιμοποιούμε το κατάλληλο χημικό υγρό της JLM DPF Regen Plus απευθείας στη δεξαμενή καυσίμου του οχήματος για τους ίδιους λόγους.

Σύστημα πρόσθετου υγρού

Για ποιους λόγους φράζουν τα DPF;

  1. Λανθασμένη επιλογή λιπαντικού κινητήρα. Πρέπει να χρησιμοποιείται λιπαντικό ειδικό για κινητήρες εξοπλισμένους με DPF. Η ιδιαιτερότητα αυτού του λαδιού είναι ότι παράγει χαμηλές αναθυμιάσεις οι οποίες είναι ιδιαίτερα βλαβερές για το DPF
  2. H χρήση του αυτοκινήτου εντός πόλης και γενικότερα η λειτουργία του κινητήρα σε χαμηλά φορτία παράγει μεγαλύτερα επίπεδα αιθάλης ενώ η παραγόμενη θερμοκρασία των καυσαερίων δεν επαρκεί για ολοκληρωμένη αναγέννηση.
  3. Βιοκαύσιμο. Το πετρέλαιο που χρησιμοποιούμε έχει πλέον μεγάλες ποσότητες βιοκαύσιμου το οποίο αυξάνει αρκετά τα επίπεδα παραγόμενης αιθάλης.
  4. Φυσιολογική φθορά. Όσο περισσότερο χρησιμοποιείται το αυτοκίνητο τόσο δυσκολότερο είναι να αποβάλει την αιθάλη το DPF λόγω γήρανσης.



back-to-top
logo-bottom
active³ 5.3 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης
Πετρελαιοκινητήρες
Πετρελαιοκινητήρες
Βενζινοκινητήρες
Βενζινοκινητήρες
Συντήρηση - Επισκευή
Συντήρηση - Επισκευή
Κινητήρες LPG/CNG
Κινητήρες LPG/CNG
Χρήση προϊόντων JLM
Χρήση προϊόντων JLM
active³ 5.3 · IPS κατασκευή ιστοσελίδων · Όροι χρήσης